Sunday 4 January 2015

Lawatan ke Taman Herba UTAR

Lama saya tidak menulis dalam blog ini kerana kesibukan dengan tugas harian.  Saya di arah untuk membuat kajian bersama rakan-rakan dari Universiti Pendidikan Sultan Idris dan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.  Bila dah siap tu lega rasa nya.....

Dalam kesibukan itu pun sempat juga saya melawat Taman Tani dan Herba, Universiti Tunku Abdul Rahman.  Saya bersama rakan-rakan (Mr. Chong Chee Keong dan Mr Lim Chong Heng) di beri taklimat oleh Ms Tong dari Department of Agriculture, Faculty of Science and Food Science. Pelbagai Herba terdapat di sini walaubagaimanapun saya senaraikan mana yang saya tahu sahaja...hehe maaf ya....



Ms Tong dan Mr Chong


Pegaga


Misai Kucing


Senduduk Putih


Ekor Anjing


Lidah Buaya


Belalai Gajah


Pokok Avocado



No comments:

Post a Comment