Monday 21 December 2015

TIMUN SUDAH BERBUNGA

          Masa berlalu dengan begitu cepat dan tanaman saya mengejar saya agar melakukan kerja-kerja dengan lebih cepat lagi.  Saya terperanjat melihat pokok-pokok timun yang telah mengeluarkan bunga kerana saya belum menyediakan pangar bagi pokok timun.  Saya terus mengerahkan pekerja-pekerja saya - termasuk pekerja sambilan untuk mendirikan panggar tersebut.  Cuma panggar untuk pokok timun tidak boleh gunakan bahan yang sama dengan pokok kacang panjang.



Cepat betul pokok ni berbunga



Kenalah saya cepatkan kerja-kerja naikkan panggar untuk pokok timun ni..



Hampir 2 minggu juga untuk menyiapkan kerja-kerja ini..

2 comments:

  1. Wah...patut lah lama diam Dr...mentimun rupanya...bila boleh pi visit site ni?

    ReplyDelete
  2. Wah...patut lah lama diam Dr...mentimun rupanya...bila boleh pi visit site ni?

    ReplyDelete