Saturday 8 August 2015

LAMA TAK UPDATE

Saya begitu sibuk pada tahun ini setelah di berikan tugas sebagai Timbalan Dekan di Fakulti. Di antara tugas yang di berikan adalah saya kena pergi ke Nanxia, China bagi memberikan kuliah khas mengenai perkembangan perbankan Islam di Malaysia.  Kalau nak di kira, saya bukanlah pakar, cuma sedikit pengalaman semasa di Bank Negara Malaysia dan mengikuti perkembangan dari masa ke semasa di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.  Saya juga pernah terlibat dalam merangka program pendidikan perbankan Islam melalui makmal yang di anjurkan oleh PEMANDU, Jabatan Perdana Menteri.


Dr. Nazri dan saya di Beifang University, Ninxia, China



Perbincangan meja bulat diantara kami bertiga dan pensyarah-pensyarah
 Beifang University 


Peserta di antaranya pelajar dan Pengawai/Pengarah Bank tempatan


Walaupun pergi di bulan April (musim Bunga) tapi masih sejuk
sehingga 3-5 darjah Celsius


   

No comments:

Post a Comment